ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vilken Midsommar

Publicerad 2016-06-26 20:08:48 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                              Hej vänner!
 
 
 
 
Här kommer lite pics från vårt firande denna fantastiskt fina midsommarhelg
 
 
 
 
Vi var borta vid fiskeläget där mina systrar bor och dansade runt stången, men de i vårt område hade gjort såå himla fint vid vår brygga.
Vi gick en sväng dit på midsommardagen och badade och åt vår frukost vid bryggan.
 
 
 
 
 
 
 
 Ett dopp i det blå inte helt fel hela 22 grader var det helt underbart!
 
 
 
 
 
 Sedan en härlig båttur på det.
 
 
 
 En lunch i skuggan på terassen
 
Nu är vi hemma igen i Västerås.
Det var inte så mycket trafik som vi befarade så resan gick snabbt och bra,skönt!
Det tar hur lång tid som helst att ladda ner bilder från nätet vid huset i Dragskär så därav dålig uppdatering.
 
Nu ska vi ladda här i huset för en ny arbetsvecka.
 
Hoppas att er helg har varit bra och att solen har lyst jättemycket på er också!
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela