ladymelange.blogg.se

Välkommen!

På tåget

Publicerad 2016-10-20 15:52:29 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                            Hej Vänner!
 
Nu sitter D och jag på tåget mot Göteborg vi ska ha en härlig helg med Anna och Andreas och lilla Liv!
När jag gick min utbildning i Stockholm så åkte jag varje vardag i ett halvår Västerås -Stockholm.
Det var något fel med signaler eller whatever ta mig tusan nästan varje resa!
När jag pendlade till Uppsala på Apoteket så började jag att åka buss istället för att tågen inte funkade.
 
Nu står vi stilla för att det är ett ställverksfel i Hallsberg : )
Precis när jag skrev detta så började vi röra på oss igen hoppas att det går framåt ett tag nu : )
 
 
Det ska bli så roligt att få träffa älskade Liv igen !
Jag ska pussa och krama henne hela helgen.
 
 
Det blev rätt så stressigt när vi skulle till tåget,det finns ju ingen mat eller fika ombord alls på dena sträckan så vi skulle handla med oss lite sånt.
En minut innan tåget gick mot Göteborg sprang vi på! Herregud så typiskt oss och naturligtvis så jobbade vi in i det sista !
Men,men nu sitter vi här och har det rätt så bra,skönt att slippa köra bil det gör vi rätt så ofta ändå.
 
Ha nu en fin torsdag och vet ni i morgon är det veckans bäästa dag Freedag!
 
 
Ses i Göteborg
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2016-10-20 17:02:48

Ha det så mysigt med lilla Liv <3.Vi åker till Linköping och pussas med våra barnbarn ( 2 lurviga kissar)i morgon hihi.

Svar: Tack Åsa! Ja det är mysigt med små kissekatter också!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela