ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Sista kvällen OBC för denna gång

Publicerad 2016-10-12 17:36:08 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej vänner!
 
Ja nu har jag precis varit på en antiage-ansiktsbehandling på hotellets spa.
Så skönt och en så trevlig duktig tjej som tog hand om mig!
D är på en behandling just nu det gäller att passa på och skämma bort sig när man är på semester!
 
I morgon drar vi hemåt igen vi kommer att vara i Västerås igen ca 19:00 så det var verkligen suveräna flygtider den här resan.
På fredag har jag inbokade kunder igen på em så då kör vi mjukstart efter semestern! : )
 
 
 
 
 
 
Kvällsbild från vår terass
 
 
 
Ja vad ska jag säga om den här resan helt fab alltså!
Hotellet rent snyggt och fräscht på alla sätt. Super trevlig personal,sol hela tiden så varmt så det är en hel del kläder som vi inte behövt ta med oss.
 
Det enda negativa var att det from 1/10 inte var någon aircon på.
Det gick heller inte att köpa till det,det brukar väl inte vara så varmt att det behövs den här tiden men vi fick en fläkt som vi har haft i sovrummet under hela vistelsen.
För det har varit runt 30 grader varenda dag faktiskt,idag satt vi ett tag inne på gymmet för där var det aircon på : ))
 
 
Lunchutsikt
 
Vi flög till Heraklion och det var en rätt så lång transfer hit men det var det absolut värt.
Makrigialos en liten mysig fiskeby.vi har ätit frukost på hotellet men lunch och kvällstid har vi varit på byns restauranger och tavernor som inte har gjort oss besvikna någon gång!
 
Vi har haft en 2-rums clubsuite med stor terass ut mot havet.
Vi kommer nog att åka hit fler gånger kanske tom redan i vår/sommar vi får se.
 
 
 
 
 
 
Land med växter utanför vårt rum.
 
 
 
Nu ska jag börja att packa ner lite prylar här( hua jag hatar att packa ner saker) mycket roligare att packa upp tycker jag både när jag kommer hem och när jag är framme på semestern! 
 
Ha en trevlig lilllördag nu alla så höres vi i morgon i Svedala igen!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela