ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Söndag vi började med morgondopp i havet

Publicerad 2016-10-09 18:13:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej vänner!
 
Ja här flyter dagarna på och det är VARMT 31 grader idag solen skiner ja det är så himla skönt !
Vi hade inte trott att det skulle vara så här varmt på Kreta i Oktober,men vi har tur
I går skrevs det ju om i tidningarna att det skulle ev bli en flygledarstrejk i Grekland men som tur var så blev det inte så,det hade kunnat påverka vår hemresa som ju är på torsdag.
Skönt att slippa tänka på det nu ska vi bara fortsätta vår semester här i lugn och ro.
 
 
I går kväll gick vi till en liten lokal restaurang och åt en god middag glömde dock att ta kort på maten men  jag förevigade den största Mojjito vi någonsin blivit serverade ! : )
Gjorde oss lite snygga innan utgång
 
 
 
 
 
Min älskling!
 
 
 
 
 
 
 
Den var god med massor av mynta i men så stor att jag inte kunde dricka upp mitt vinglas till maten! : )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag på morgonen blev det ett dopp i havet.
 
 
 
 
 
Jorå lite celluliter och annat men det bjuder jag på!
 
 
Sedan i solstolen igen har klarat mig( thank good) från mina jobbiga soleksem ännu så länge! Hoppas att denna creme ska skydda mig tillräckligt.
För det är såå jobbigt när jag får det, kliar så in i sjutton!
 
 
 
 
 
Härliga marktäckande växter på väg till badet,såna vill jag ha i landen hemma!
Men de är väl förmodligen inte så vana vid is och snö ! : )
 
 
Vid lunch gick vi ner till byn till en liten taverna vid havet.
 
 
Skönt att röra på sig också kan inte bara ligga stilla i en solstol då får vi spader båda två! : )
 
 
Nu ska vi äta lite gott här hemma som mannen fixat ha en tyrevlig söndagskväll nu alla!
 
Ses i morgon 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela