ladymelange.blogg.se

Välkommen!

På spa igen

Publicerad 2016-09-25 09:50:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej på er vänner!
 
 
Nu börjar det bli lite"höstigare" i luften här i min stad.
Det är ju faktiskt snart Oktober så det är ju inte så konstigt egentligen.
Fick så mycket fina blommor förra helgen bla denna höstbukett som står så bra fortfarande!
 
 
 
 
 
 
 
 I går em tog jag in här en stund för lite avkoppling och lyx.
 
 
 
Först en stund i relaxen innan behandlingen
 
 
 
 
 
 
Jag valde Hässlö signatur som var massage och peeling händer armar och fötter,samt en ansiktskur på det ,så skönt!
 
 
 
 
Det var så jätteskönt efteråt att bara ta sig hemåt och ta det lugnt hela kvällen.
 
Nu söndag ska inte göra så mycket idag heller blir nog att börja läsa på vår nya bok som jag för övrigt glömde  kvar hemma hos C : ))
Ska hämta den, sedan blir kanske lite matlagning inför kommande vecka vi får se.
 
 
Ha en fin dag!
 
 
Kram från mig till er!
 
 
                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela