ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår helg

Publicerad 2016-09-05 08:00:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej på er!
 
 
 
Nu är vi hemma i Västerås efter en helg i vårt paradis igen.
 
 
Vårt hus i kvällssolen
 
Rosorna fick följa med.
 
Vi började med att ta upp vår båt sedan blev det kräftskiva hos syster och svåger.
 
 
Utsikt från Åsen i Dragskär
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glad syster med dotter
 
 
 
Andra systern med vår kära kusin.
 
 
På lördagen tog vi in och torkade av alla utemöblerna och vår sk "Paviljong"
 
 
 
 
D klippte gräset och jag såg en så fin Tistel av något slag.
 
 
 
 
Kolla inför vintern
 
 
 
 
På lördagskvällen träff hos M och R och myste och pratade medan det mörknade omkring oss.
 
 
Söndags frukost i solen .Vi hade tagit in alla våra utemöbler så fick fick ta ut innemöblerna : )
 
 
 
Så skönt
 
 
Innan vi åkte hemåt en sväng ner till bryggan alltså jag bara älskar det här ! Jag hoppade i och doppade mig det var rätt så kallt men härligt ändå!
 
 
 
 
 
 
 
På hemvägen stopp för lite mat på mysiga Tindered.
 
 
Nu måndag och dags för en ny arbetsvecka.
 
 
Ha det fint!
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2016-09-05 08:39:52

Ni har ett väldigt vackert sommarställe och du klär väldigt fint i din nya korta page - supersnyggt Carina.
Kram kram

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2016-09-05 16:43:06

Tack så mycket för fina snälla ord Therese!! Kram på dig också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela