ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fortsättning Afternoon the

Publicerad 2017-04-15 17:35:25 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej !
 
 
Idag har vi inhandlat garderobsinredningen som vår duktiga snickare ska fixa till nu ska vi "bara" tömma garderoberna ..inte så roligt men vi ska sortera och försöka få lite mer ordning nu.
 
Här kommer mer bilder från vårt mysiga besök på Sundbyholm igår.
 
 
Vid ingången möttes vid av den här
 
 
 
Mycket gott att äta förstås,både scones ,lite andra brödsorter goda ostar och olika marmelader sedan en hel del annat av sötare slag också.
 
 
 
yummie yummie
 
 
Djupa fönsternisher, om dessa väggar kunde tala ,slottet är byggt på 1500-talet.
 
 
Ute var det ett riktigt snöväder
 
 
Verkligen jättegoda bakverk, inte så stora som tur var men små och naggande goda!
 
 
 
 
 
 
 
Alltså vilka kristallkronor!
 
 
Ja även ett björnskinn på väggen 
 
 
 
Ja verkligen en mysig dag,Sundbyholms slott levererade.
 
Nu Påskafton 2017, D och jag ska fixa till en trevlig middag på tu man hand.
 
 
Ha en fin kväll alla!
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela