ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Rena fönster och tapeten är vald

Publicerad 2017-04-12 19:07:25 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej
 
Nu hemma efter en givande dag först på kliniken och sedan på vårdcentralen.
Träffade många aktiva och trevliga patienter som ville veta mera om hur fötterna ska skötas när man har diabetes.
Härligt med mycket frågor alltid kul när det blir ett samtal och inte bara att jag står och mässar.
Väl hemma mötte jag upp (engelska Paul) en jätteduktig fönterputsare som gjorde våra fönster skinande rena!
Nu ska jag bara fixa lite nya blommor och piffa lite så kan påsken 2017 få komma till oss.
 
Har också bestämt tapeten i sovrummet (den ska vara på en vägg) resten blir en snygg grå färg.
 
 
William Morris så fina tapeter
 
 
Nu ska mannen och jag fundera vad vi ska inhandla för mat till helgen ,har en känsla av att det blir mycket skaldjur och annat smarrigt !
 
He en fin kväll!
 
Ses i morgon
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela