ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Skärtorsdagsmys

Publicerad 2017-04-13 19:21:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej alla!
 
Idag har vi jobbat som vanligt D och jag,bytte till sommardäck på min bil och vi har inhandlat lite god mat till helgen.
I morgon ska vi fixa en del i trädgården men nu blir det snart soffan för oss båda, vi fortsätter att kolla in bästa serien Outlanders såå spännande och superbra! Kan varmt rekommenderas!
 
 
 
 
 
 Lax /spenatpaj plus räkor med goda såser
 
 
 
 
 Vi har också fått många besök av så gulliga påskkärringar under eftermiddagen : )
 
 
Ha nu en fin kväll och en riktigt glad påsk önskar jag er alla!
 
KRAM
 
                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela