ladymelange.blogg.se

Välkommen!

The Steam Hotell

Publicerad 2017-08-12 17:42:01 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                  Hej kära bloggläsare!
 
 
Idag lördag fick vi en guidad snabbvisning av vårt nya fina hotell här i staden.
Vår Maja visade oss runt innan hon skulle vara ansvarig för koordinationen av ett bröllop.
 
Först tog vi en lunch på Hattis alltid gott !
 
 
 
 
 
 
Pingisbord
 
 
 
Det finns restauranger,spa med inomhuspool plus en uppvärmd pool på taket.
 
Allt i en helt fantastisk miljö från det gamla ångkraftverket.
 
 
 
 
 
Shuffleboard
 
 
Kunde inte sagt det bättre själv : ))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett fint tillskott för Västerås väl värt ett besök!
 
 
 
Nu lördagskväll här i huset och Lisa är här så vi ska fixa mat och umgås och ha en skön kväll tillsammans.
 
Ha en bra lördagskväll!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela