ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vilket firande på helt magisk restaurang

Publicerad 2017-07-02 10:30:42 i Allmänt,

 
 
 
 
 
   
 
 
                                                                         Hej alla!
 
Igår lördag var vi inbjudna till en överasnknings middag för en mycket god vän som nyss fyllt jämna år.Ett helt amazing ställe här i staden.
För oss var det första gången och vi har aldrig ätit så mycket god och så mycket vacker mat!
Kocken som driver det heter Stefan Taylor och kommer från Skottland .
 
 
 
 
Det finns bara plats för max 12 gäster
 
Man sitter och ser hur han skapar de olika rätterna,verkligen skapar med en tanke på både smak,färg och form!
Rätterna var som en vacker tavla.
 
Det var sex rätter men de var små som man blev alldeles lagom mätt.
 
 
 
 
 
 
 
Jamen ni ser ju och jag lovar det smakade lika fantastiskt som det såg ut!
 
 
Han valde ut ett passande vin 
 
 
 
 
Vi var ett härligt gäng
 
 
Sonen spelade ett eget komponerat stycke till sin pappa ! Hade mycket fina minnen från bla fisketurer tillsammans . Så himla duktig och skicklig ,fick med så mycket känslor i musiken, vad månde bliva!
 
 
 
 
Desserten,mums!
 
 
 
 
 Mycket skratt och tom lite dans blev det på slutet av kvällen!
 
 
Livliga diskussioner som synes : )
 
 
 
 Efter en härlig kväll så landande mannen min och jag hemma i uterummet och bara njöt av att finnas till.
 
 
Nu söndag och vi ska ta en snabb frukost för att sedan ge oss ut på vår runda (få inte bli en långfrukost för då kommer vi inte ut ) : ))
 
Ha en fin söndag!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela