ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Orolig natt och blomstrande rabatt!

Publicerad 2017-06-13 19:16:13 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej vänner!
 
I natt var det drama vill jag lova ca 12:30 ringde det ihärdigt på vår dörr!! En granne som hämtat sitt barn från tågstationen stod utanför och sade att vår garagedörr stod vidöppen!!
Herregud har det varit inbrott har vi glämt att stänga den ??
Det måste ha gått till så att när jag körde min bil emot garageporten igår kväll,dödstrött förövrigt ringer min syster precis när jag går ur bilen ,på något sätt under tiden där när jag var i närheten av garaget kom jag emot knappen på dörröppnaren som sitter på vår nyckelknippa ! Vi har alltså automatisk öppning av vårt garage superbra i de allra flesta fall! Dock ej så bra igår! D kollade och som tur var så bor vi i ett så bra område så dörren stod öppen i ett antal timmar utan att något blev stulet Tack för det fina Rönnby!!
 
 
Whatever vår blomstrande rabatt ser just nu ut så här , älskart!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har lärt mig att sätta så mycket blommor som man bara kan absolut INTE ha någon fri jord då blir det inte så ogräselände!
I morgon ska vi köpa lite mer perenner får se vad det blir.
 
 
 
 
 Visst är det underbart den här tiden med allt som blommar.
 
Ikväll blir det tidigt isäng igen för i morgon kommer första kunden vääldigt tidigt.
 
Ha en skön kväll nu alla! 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela