ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lördag

Publicerad 2017-05-14 08:55:13 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej på er alla!
 
 
Igår lördag började vi med en prommis i solen,sedan inne hela långa dagen och städade och fixade i vårt sovrum som nu snart börjar att ta form som vi vill ha det.
Det är bara dörrarna från Elfa som har strulat en hel del med leveransen faktiskt.
Nu kommer de inte förrän vecka 23, det var nio veckors leveranstid liite mycket kan tyckas när de ulovar tre veckor på hemsidan! : )
Men ,men vi kan ställa iordning det mesta innan dess som tur är.
 
På kvällen var vi inbjudna till goda grannar för rosé och grillpremiär,så mysigt och skönt att bara gå några meter till festen! : )
 
 
Grannarna har ett gavelradhus med det här fina fönstert med ett härligt djup
 
 
 
 
 
 
Vi var i deras uterum nästan hela kvällen och bjöds på helgrillad fläskfilé och potatisgratäng,grillad sparris samt en fräsch tomatsallad,så gott och mumsigt allihop.
 
Till dessert blev det Fläderblomspannacotta med limemarinerade färska bär alltså så gott jag fick receptet det ska jag göra vi första bästa tillfälle.
 
 
Nu sitter jag vid köksbordet här och bloggar söndag morgon D och T är på golfbanan,men han kommer hem vid lunchtid,då ska vi fortsätta med sovrummet.
 
 
Ha en fin söndag 
Ses i morgon
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela