ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Black friday

Publicerad 2017-11-24 21:01:41 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                               Hej på er!
 
 
Ja nu har det blivit lite blogguppehåll igen den här veckan!
Men jag har så fullt upp med jobb så tiden har inte räckt till helt enkelt.
 
Men ni vet ju att det blir så ibland,hoppas att ni har det bra alla ni därute i landet.
Igår kväll var det dags för vår bokcrikel igen så trevligt som vanligt och en ny bok som var vääldigt tjock och mycken liten text,så jag får nog kolla upp om jag inte ska beställa mig några nya läsglasögon : )
 
 
Vi fick en supergod fisksoppa på så vackert porslin och ett fint dukat bord!
 
 
 
Idag har jag varit ledig och jag började dagen med att stiga upp tidigt och åka iväg till hudmottagningen här i Västerås.
Jag har väldiga besvär med soleksem eller solallergi som det också kallas.
Har haft det i många år.jag har solskydd 30-50 men ändå kan dessa hemska kliande utslag komma.
Såå jobbigt och nu har jag fått remiss till hud för att gå på ljusbehandling där.
Började med 10 sekunder idag var det 13 sek så det är inga långa stunder precis : )
Hoppas att det kommer att hjälpa mig,det skulle vara så skönt att slippa dessa utslag varje vår och sommar.
Joråsåatt annars då, ja idag har jag farit runt och fixat iordning inför advent.
Nästa helg ska vi åka till Göteborg och ha lilla julafton med Andreas .Anna och lilla Liv.
Så det är denna helgen som alla ljusslingor,stjärnor och andra adventsgrejer ska fram.
 
 
 
Gjorde en plantering med Amaryllis och hyacinter och lite grönmossa.adderade en ljusslinga på det så blev det rätt så bra! (tycker jag då)
 
 
Dessa söta små är från förra året (hade glömt bort dem) 
 
 
 
Nu ska jag kolla in Idol det är ju inte så många kvar nu spännande!
 
 
I morgon ska vi till Stockholm för en del julklappsinköp och lite annan julfeeling.
 
Ha en härlig helg nu alla !
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela