ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Diabetesinfo

Publicerad 2017-11-08 18:56:37 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej alla!
 
 
Idag började jag dagen med kunder på kliniken sedan åkte jag till Önsta VC för att prata om vikten av att ta hand om sina fötter speciellt när man fått diabetes.
Väldigt viktigt, tyvärr är inte alltid patienterna får tillräcklig info om att fötterna bör tas om hand och kollas upp lite extra vid denna diagnos.
Men Önsta VC kör en utbildning med träff med läkare ,diabetessjuksköterska samt en dietist och så vid ett tillfälle så är jag med och informerar.
Så intresserade och många frågor så roligt!
Det är så kul att göra lite annat ibland men att det ändå handlar om fötter! : )
 
Sedan tillbaka och tog hand om ytterligare några kunder och nu kväll,kom hem för ett tag sedan och ska väl inte göra så mycket mer idag är det tänkt.
 
 
 
Det här fotot tog jag när vi var i Hälsingland vid den här tiden förra året.
Så vackert det är, inte utan att jag längtar till lite krispigt vitt snart!
 
 
Ha en skön lilllördagskväll nu alla!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela