ladymelange.blogg.se

Välkommen!

En dagens

Publicerad 2017-10-12 10:16:33 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej på er!
 
 
Redan torsdag och regnet det bara öser ner här i staden.
Har sovmorgon idag och ska njuta en god frukost och kolla in Malou efter 10 om det sänds idag har ingen riktig koll för jag är så sällan hemma vid den här tiden.
 
När vi var i Oskarshamn i helgen blev det ett besök i systerts affär.
 
 
Köpte dessa suupersköna och snygga byxor i en skön stretchig  något glansig kvalité.En riktigt skön snyggbyxa att ha till höstens och vinterns festligheter helt enkelt.Kommer inte att tappa i färgen efter tvätt som mycket svart kan göra.
Leotröjan blev också en favorit hur mjuk som helst,för en lite mer vardaglig look.
Addera en blus eller fin skjorta till byxorna så blir det genast lite mer fest!
 
Köpte en klänning också men den får ni se vid ett annat tillfälle.
 
Nu softa här en stund innan jobber börjar.
 
Ha en bra torsdag nu och tack för att ni kikar in här!
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela