ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Nya lampan

Publicerad 2017-09-27 06:43:45 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej på er!
 
Ja ni nu är det höst men det har ändå varit en skön värme från och till eller hur?
Vi går mot mörkare tider ,kura skymning dricka the,kolla in bra filmer och serier. Alla årstider har sin tjusning tycker jag.
Nya lampan som jag fyndade på Kardemumma i Ljusdal hittade sin plats rätt så snabbt faktiskt : )
 
 
Den här tiden behövs mycket ljus och belysning för att kompensera,tur att man älskar lampor och ljus!
 
 
Nu onsdag och jag ska först besöka tanghygienisten, sedan blir det arbete.
 
Ha en fin dag
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: Nelly

Publicerad 2017-09-27 19:07:35

Den var fin 😍

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2017-09-27 19:47:13

Tack Nelly ! Ja visst är den fin!

Postat av: %2525C5sa

Publicerad 2017-09-30 08:36:45

Jättefin lampa! passar så bra där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela