ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Septemberlördag

Publicerad 2017-09-02 15:44:48 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej på er!
 
 
Vad har ni för er en sån här lördag?
Vi började med en pw så skönt bara man kommer ut.
Rensade lite i landen efter frukosten.
Såg denna fina 
 
Ha ni sett det ser ut som bladen var kantade med pärlor, det är vatten så vackert!
Vet dock ej vad det är för växt (har ju köpt såå mycket nytt men jag är urdålig på att komma ihåg namnet på växterna : )
 
 
 
Höstanemon ( tror jag)
 
 
 
Fredagsbuketten till denna helgen.
 
Sedan var vi en sväng till Mio- möbler och hittade en lampa till hallbyrån. Hade kanske tänkt något annat men den här får duga så länge : )
Visar i ett senare inlägg nu ska jag ha så kul som att städa en hallgarderob och plocka en del.
 
Måste göras sånt som är lite tråkigt också ibland.
 
Ha en trevlig fortsatt helg nu alla!
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Postat av: marie-louise

Publicerad 2017-09-02 16:18:49

Hej! Växten du undrar över är en Daggkåpa.

Svar: Tack för det syster!
ladymelange.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-09-03 08:33:29

Skönt att boa in sig på hösten. Jag har bara putsat fönster ännu och kollar in tygprover för nytt sofföverdrag, tänkte mig grönt,gul/grönt och bränd orange i v.rummet den här vintern, annars ränner jag bara i skogen o plockar svamp älskar det så mycket! Ha en bra höst. Kram! ( så kul att följa dig! jag har härmat dig med klänning igen den från Only,så nöjd!men undrar när jag skall ha den ?? passar ju inte så bra i skogen hihi)

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2017-09-06 22:12:17

Åh, fönster har jag inte putsat ännu men det behövs verkligen efter sommaren!
Javisst är det härligt ute i skogen ,har tyvärr inte några bra svampställen : (
Kul att du fick tips på en höstklänning!
Tack för att du läser bloggen!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela