ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hej tisdag

Publicerad 2018-04-17 07:15:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej!
 
 
Igår när vi kom hem gick vi direkt ut och tog en prommis här på Rönnby.
 
 
Hittade dessa finingar lika underbart varje år!
 
 
Lite "vårdoft" i bilen också. 
Rituals har gett ut tre olika bildofter,kände att det kunde vara kul att prova (kommer ni ihåg doftgranarna! : ))
Denna passade mig lite blommig sådär.
 
 
Plus riktiga sommarstrumpor till mannen min, älskar Happy Socks roliga tryck som passar både till kostym och lite mer avslappnad klädsel.
 
D har 41-42 i skor och det går inte att köpa de strumpor som säljs  i herrstorlek 40-46 då de blir alldeles för stora.
 
 
 
Nu tisdag som sagt ska först ha kunder på kliniken sedan till Önsta vårdcentral och möta nya diabetespatienter.
Jag har fått rätt så många frågor mailade till mig från dem som jag ska försöka att svara på så gott jag kan.
 
 
 
 
Ha en fin dag nu alla ni!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela