ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lite från vår fredag och lördag

Publicerad 2018-01-27 18:00:08 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej vänner!
 
Igår var vi på spontan AW med goda vänner.
Nattklubben Publik har det ca i gång i månaden för oss lite mognare om man säger så : )  mellan 18:00-22:00.
Man kan ju naturligtvis vara kvar hur länge man vill men efter ca 11:00 blir det en yngre publik som kommer.
Det passar oss väldigt bra vi är rätt så nöjda att gå hem runt tio elva så där,när man börjar vid 18:00
 
I går var det Arvingarna som spelade.
 
 
Bild lånad från Publiks hemsida.
 
Det blev en mycket trevlig kväll med lite dans i allafall det var väldigt trångt,jättemycket folk.
 
 
Fredagstulpanerna en blandning av olika färger
 
 
I dag en promenad runt Rönnby i det fina vädret nästan all snö borta nu.
 
 
På eftermiddagen köpte vi med oss en smörgåstårta och hälsade på våra  fd gulliga grannar.
De har blivit lite sjuka och blev väldigt glada när vi kom.
 
 
Nu ska vi laga hör och häpna Anka : ) Mannen ville testa så nu håller han på för fullt och skalar apelsiner och hackar och fixar jag ska också hjälpa till snart.
Sedan kör vi den i en stekpåse kul att testa får se om vi gör såsen ikväll eller tar vi kanske det i morgon.
 
 
Ha en trevlig lördagskväll nu alla ni!
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-01-28 10:08:46

Men vad roligt att ha ett sånt ställe för AW! Saknar så ett ställe att kunna skaka av sig på. Kul att läsa om iallafall.Kram!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-01-28 10:28:19

Ja Åsa det finns inte så många ställen att gå ut och dansa på när man inte är 25 längre. Det är nog lite så överallt i Sveriges städer.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela