ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Tulpaner ,tulpaner

Publicerad 2018-01-22 18:49:19 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej kära vänner!
 
 
 
Jag är så glad att så många kikar in här fast jag är dålig på att uppdatera ibland!
Tack goa ni!
Liksom inte så kul om ingen läste det jag skriver och visar.
 
Nu är det ju tulpantid eller hur?
Så härligt att det går mot ljusare tider!
 
Helgens bukett (eller delar av den) fick följa med mig till jobbet idag.Brukar göra så ibland när jag vet att vi jobbar sena kvällar och ändå inte är hemma på dagarna.
Då har vi både mina kunder och jag mer glädje av blommorna några dagar till.
 
 
Ser lite slarvigt ut måhända men det fanns inte så mycket tid får rätta till dem i morgon.
Men samtidigt är det läckert att det inte är så perfekt arrangerat jämt!
 
 
Nu måndag kväll och vi kom nyss hem,ska ta en kopp the och sedan blir det tidigt i säng för vår del.
 
Ha en bra kväll.
 
 
KRAM
 
,
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela