ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Finfina dagar

Publicerad 2018-07-25 23:23:59 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej på er!
 
 
Dagarna flyter bara på här i värmen,det händer inte så mycket vi badar nästan hela tiden,sedan fixar vi middagar och umgås och har det bra.
 
 
 
 
 
 
 Andreas fixar middagen
 
 
Maja dukar,ser ni det som ska vara gräsmattan det är såå torrt!!
 
 
 Morgonen efter dopp och fika vid bryggan
 
 
Vi tog en båttur och gjorde ett räddningsuppdrag . )
 
Dagen innan var vi på badön men det började blåsa så mycket helt plötsligt så det gick inte att vara kvar,en uppblåsbar badsnigel som jag fått i present flög jättelångt bort till en annan ö.
Så morgonen därpå åkte vi ut för att se om den var kvar och det var den : )
 
 
 Just nu är det supersegt att ladda ner bilder så mera kommer vid ett annat tillfälle.
 
Hoppas att ni alla har en skön sommar!
 
KRAM
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela