ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fredagskväll hos oss

Publicerad 2018-07-07 08:10:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                              Hej kära ni!
 
 
Ja nu ska vi snart dra hemåt till Svedala igen och jag skulle gärna varit kvar här några veckor till.
Inte för att det är så mycket sämre i Sverige just nu (vädret alltså) men vi har det alldeles underbart skönt här med morgonbad i den fina poolen och vi har börjat att boa in oss här nere.
 
 
igår kväll hade vi fina vänner från Västerås  hos oss på grillkväll,de har köpt hus i Fuengirola 10 min från oss.
 
 
 
Jag i ny klänning /tunika från lokal affär i La cala
 
 
 
 
 
Mycket skratt och vi grillade tillsammans tiden gick som alltid alldeles för fort.
 
 
Glömde att fota maten men det var Oxfilé,biff ,laxöringfilé,och en hel del grönt till det,mycket att välja på med andra ord.
 
 
Fina älskade vänner!!  Så roligt att vi bor så nära varandra härnere också!!
 
 
Nu lördag morgon och vi ska (tyvärr ) börja att packa inför hemresan tidigt i morgon.
Men det blir bra det också vi har ju en alldeles fab sommar i Sverige i år så det är bara att tacka och ta emot eller hur!
 
 
Nu ska vi också kolla in den viktiga matchen här Sverige - England ...vi hejar på allt vad vi kan !!
 
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela