ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Kvällsdopp

Publicerad 2018-06-09 20:02:42 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej på er!
 
 
Idag på förmiddagen tog vi en sväng ner på stan ,det var evigheter sedan jag var inne i Västerås centrum.
Jag hittade en midsommarklänning ,check på det : )
Kollade in rean lite men hittade inget där.
 
Sedan hem och packade ner för ett em/kvällsdopp i vår kära Långsjön som är enligt mig det absolut bästa alternativet till ett fint bad här hos oss!
Kan bara inte med Mälarens bruna vatten,vänjer mig aldrig vill ha klart vatten när jag ska bada!
Det är väl så när man är uppväxt vid havet.
 
 
 
Tog lite bilder igårkväll i vårt uterum.
 
 
 
 
 
 
Den fina damen som syns följde med huset vi tycker att hon ska få bo kvar här så på den vägen är det : )
 
 
 
Dags för kortspel D vann igår igen det blev 2-1 ,ikväll ska jag jobba för en revansch.
 
 
De här ljusstakarna köpte vi i Stockholm för många år sedan ,men jag tycker att de är fina.
 
 
 
 
Det var säkert 22 grader i vattnet jättehärligt bad.
 
 
Vackra Långsjön
 
 
Där växer näckrosor också
 
 
Lite köpesallad efter badet så är man hemma : )
 
 
 
Svensk sommar när den är som bäst!
 
 
 
Nu ska vi grilla Halluomi och lite annat samt bara njuta av den fina sommarkvällen.
 
 
 
 
Ses i morgon kära ni!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela