ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Helg igen

Publicerad 2018-03-02 08:02:29 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                       Hej alla!
 
 
 
Ja nu är det redan fredag igen.
Igår jobbade jag från tidig morgon och var inte klar förrän efter 18:00
Efter en mycket intensiv arbetsvecka kände jag spontant att jag hade behov av att koppla av lite med en skön ansiktsbehandling och fick en tid på en för mig helt ny klinik och det kändes helt lovely!
Ibland har man tur ringde samma dag och fick tid kvart i sju på kvällen.
Somnade nästan där jag låg så skönt inbäddad på britsen med värme under(behövs verkligen i dessa bistra vintertider)
Tog en 90 minutersvariant som var all inclusive med massage och en mängd olika serum ,masker och cremer,hon använde sig av Exuviance produkter som jag har bra erfarenhet av.
 
Skönt ,skönt var såå avslappnad när jag kom hem så jag somnade gott efter det.
 
Tidigare i veckan gjorde jag en köttfärssoppa(tycker att det passar med soppor nu)som blev väldigt god inte efter något recept precis utan gjorde lite som jag ville .
 
 
Idag ska jag åka och besiktiga min lilla bil och sedan är det rätt så oplanerat faktiskt.
Får se vad det blir,jag är ledig men D jobbar denna fredag.
 
 
 
Ha en bra helg 
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela