ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lax på olika sätt

Publicerad 2018-03-03 20:02:34 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                           Hej på er!
 
 
Idag på morgonen tog vi det så lugnt och hade en riktig långfrukost D och jag.
I går kväll fixade vi en riktigt god middag på kvällen dessa ugnsbakade rotsaker är ju bara såå vackert också eller hur?
 
 
 
Vi hade en hel laxsida som vi stekte en del av och sedan gravade vi resten till i kväll.
 
 
Så såg kvällens dinner ut.
 
På morgonen idag kände jag för att vi skulle åka till nya fina Steam hotell här i Västerås och kanske ta en övernattning med spa,men det var ju förstås fullbokat det är ju sportlov här.
Man kan ju faktiskt bo på hotell i sin egen stad också.
Så det får bli en annan gång,istället fixade jag min hårfärgning och tvättade lite sedan gjorde vi en del ärenden D och jag .
Innan vi gick in för dagen så gick vi vår runda här på Rönnby.
Så skönt att D känner sig bättre med hostan.
 
 
Nu ska vi ha lördagskväll här ,kan hända det blir en pokeromgång igen : )
 
 
 
Ha nu en fin lördagskväll alla!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela