ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Bijouterier och en ny parfym

Publicerad 2019-03-20 20:23:09 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Hej på er!
 
 
Det blev två par örhänge och en pärltofs till svansen i håret.
Det är mycket pärlor i vår,överallt!
 
 
 
Ny parfym fick följa med hit.
Miss Dior jättefräsch!
 
Idag har vi inte gjort något speciellt,D har jobbat, så bra att det går att jobba härifrån till en del i varje fall tycker han : ) Ytterdörren till vår entré såg lite sliten ut,så vi handlade (i förra veckan) lasyr och sandpapper inte vår sak egentligen men nu har vi påpekat detta ett bra tag så vi tänkte lika bra att fixa det själv! : )
Sagt och gjort när D jobbade så fixade jag dörren.Sedan borrade vi i en skruv på terassen för där ska piltavlan sitta i anslutning till uteköket.
Idag har det varit lite svalare och inte direkt sol så det passade att ha lite annat att göra.
I morgon ska vi träna igen och prova bastun och bubbelbadet för första gången.
 
Nu ska vi snart kolla in Jägarna på Tv 
 
Ha en bra lilllördag!
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela