ladymelange.blogg.se

Välkommen!

NBE facial lift på nyöppnade Romerska

Publicerad 2023-08-15 17:52:00 i Allmänt,

 
 
 
Idag hade jag bokat in en så härlig ansiktsbehandling på nyöppnade Romerska här i Västerås.
För några år sedan gick D och jag på massage på City spa på statshotellet inne i stan,rätt så regelbundet,(sista torsdagen i månaden)
Då mötte vi Soile som  är såå himla duktig och gullig.
Nu har hon sedan några år tillbaka även utbildat sig till hudterapeut,så idag har jag varit på en helt fantastisk behandling hos Soile.
 
NBE facial lift ,en föryngrande och avkopplande behandling.De aktiva ingredienserna slussas genom radiofrekvens effektivt ner på djupet i huden och ger cellerna energi.
I vilket fall så var det en så skön behandling ,jag känner ett glow och Soile är så duktig och proffesionell
 
Så nu är man som ny : ) i ansiktet i alla fall : ))
 
I helgen var vi i Stockholm och träffade det minsta barnbarnet lilla Philippe.
D passade på att ha lite pappatid med sina döttrar Lisa och Maja och jag var hos Kristin och Simon.
Det blev många och långa prommisar på stan och självklart mycket mys och gos!
Jag satte nya blomster på balkongen och det blev så fint,skulle fotat men det glömde jag.
 
 
 
 
Philippe och jag på Strandvägen tidig söndag morgon.
 
 
Innan jag tog bussen till huvudstaden, känner för mina Vagabond loafers igen nu,och snygga kjolar till kanske lite stickade tröjor framöver,hösten på ingång fast idag var det 25 plus här på eftermiddagen,så idag var det sommarkläder på.
 
 
 
Nu ska vi ikväll titta på Allsången för sista gången den här sommaren,lite konstigt herregud vad sommaren har rusat iväg !
 
 
Ha en fin kväll!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela