ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Höstlov men barnbarnen

Publicerad 2023-11-01 19:34:00 i Allmänt,

 
Liv och Holger är hos oss nu i en vecka på höstlovet
Holger ville fota lite igår och det fick han göra förstås . )
I måndags var vi på teater på Växhuset och det känns bra att göra lite allt möjligt när vi får tillfälle med våra barnbarn.Sedan blev det bowling på Bellevue.
 
 
 
 
Vår hall med lite insyn in  i vårt vardagsrum
 
 
Stilleben från hallbyrån
 
 

 
Trappan upp,allt fotat av Holger
 
 
En morgon serverades det varm choklad med vispgrädde och lite strössel på det : )
 
 
Igår var vi på Västerås konstmusem och fick skapa i lera de som ville.
Här är Holgers alster,mycket fint och fantasifullt.
 
 
Så mycket roligt som skapades...
 
 
Man fick skriva små meddelanden...
 
 
 
 
 
Vi gick en runda och en del blev vi inspirerade av och en del av konsten sade oss inte så mycket ... men allt är i betraktarelsen ögon,så är det och så ska det vara.
 
 
Idag äntligen sol så då blev det utelek
 
 
 
 
Fixade fin fläta på Liv
 
 
Ryslig spökrunda på Vallby friluftsmuseum idag på em.
 
 
 
Där finns också lte gulliga djur
 
 
 
 
 
 
Igår och ikväll lade vi pussel.spelade finns i sjön och memory,jodåsåatt vi har fullt upp ,och det är alldeles fantastiskt att få förmånen att ta hand om våra barnbarn under höstlovet.
 
 
Ha nu en skön kväll !
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela