ladymelange.blogg.se

Välkommen!

I Spanien

Publicerad 2023-09-16 07:19:00 i Allmänt,

 
 
 
Oj så länge sedan det blev ett inlägg här,men ni som kollar in FB ser ju att vi har varit i Spanien ett tag nu : )
Första veckan här Danne och jag ,sedan fina vänner från Ohamn här i en vecka ,vi har haft såå himla mysigt och det är så roligt att träffas ,har alltid hur mycket som helst att prata om!
Har inte funnits tid för ngt inlägg helt enkelt,men så blir det ibland.
 
Vi lagade paella i uteköket första kvällen.
 
 
 
Har fixat med lite nya växter.
 
Från trädgården,där det blommar för fullt 
 
 
Paella på g
 
 
Nästa morgon en PW längs med stranden
 
 
 
Besökte "hästrestaurangen" på landet ,Finca La Peseta,så himla mysigt!
 
 
 
Levande musikunderhållning
 
 
 
Man kan boka ridturer
 
 
Delfinsafari och då följde Allan och Camilla med också!
 
 
 
Delfinerna kom riktigt nära vår båt,verkade som de tyckte det var lite kul att ses : )
 
 
 
Sedan en helt oförglömlig lunch med en helt tokig servitör!
 
 
Efter ett dopp i havet var vi på en takbar i Fuengirola
 
 
 
Bubbel och tapas på terassen
 
 
I Puerto banus och Marbella 
 
 
 
Lunch på Apelsintorget
 
 
 
Gick in i en fin kyrka och tände ljus
 
 
Nästa kväll var det party på The Legends
 
 
Prommis i trädgården ,där finns Avocadoträd.Lime och olivträd
 
 
Ja nu har ni blivit bildbombade : )
 
 
 
 
Vi har två veckor kvar här nu innan hemresa, vi njuter av livet och är så tacksamma för allt!
 
 
Ha en fin lördag! 
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela